Oproep! - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Rhoode Rasch - WaarBenJij.nu Oproep! - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Rhoode Rasch - WaarBenJij.nu

Oproep!

Blijf op de hoogte en volg Rhoode

13 Februari 2014 | Nicaragua, Granada

Ik zal binnekort weer een update plaatsen over hoe het met mij gaat, goed :). Maar eerst een oproep namens een vriendin van mij hier:

Lieve allemaal,

Een vriendin van mij hier in Nicaragua werkt in een kleine bibliotheek in een arme wijk van Granada. Vele kinderen die niet kunnen lezen en schrijven en geen schoon drinkwater hebben, kunnen hier komen om te leren en water te drinken. In tegenstelling tot de vele vrolijk gekleurde gebouwen in Granada, is dit gebouw echter grijs en grauw (zie foto) en ziet er voor kinderen niet uitnodigend uit. De instelling is erg belangrijk voor de ontwikkeling van kinderen hier, en daarom hebben wij het idee opgevat om het gebouw te gaan beschilderen. We vragen om een kleine bijdrage, zodat we verf kunnen kopen. Van het geld dat overblijft worden meer boeken aangeschaft.

Gebruik de volgende link: https://www.leetchi.com/c/bibliothek-granada of stuur mij een bericht als je wilt doneren. Alle kleine beetjes helpen!

Alvast bedankt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nicaragua, Granada

Rhoode

Actief sinds 29 Dec. 2013
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 6501

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 15 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: